Cyfrowy system obsługi petentów zainstalowała firma QMS. Pojawił się m.in. specjalny automat, który wydaje wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnym stanowiskom obsługi.
- Na bilecie pobranym z urządzenia znajdują się informacje o zakresie sprawy oraz numerze biletu. Istotna jest również informacja o liczbie osób, które czekają na obsługę. Wydrukowanie i pobranie biletu z terminala zostaje także odnotowane na stanowisku pracy urzędnika. Jednoczenie naczelnik wydziału, dzięki usłudze online, na bieżąco nadzoruje pracę i funkcjonowanie wydziału - informuje Starostwo Powiatowe w Lublińcu. - Automat, który został zamontowany w korytarzu, ułatwia organizację pracy m.in. w punktach obsługi interesantów. Podstawowe udogodnienie sprowadza się do tego, że interesanci dowiadują się o tym kto, kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony - dodaje.
Jest łatwiej i sprawniej? W starostwie nie mają wątpliwości. Jak jest Waszym zdaniem?
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?