Nowe logo WMCCP, jest nie tylko symbolem płuc, ale również odzwierciedla regionalną tożsamość Warmii i Mazur. Centralnym elementem jest stylizowany monogram, złączony z literami 'W' i 'M', nawiązujący do geograficznej lokalizacji placówki. Inspiracją do jego stworzenia była sztuka japońskiego pisma Kanji, co nadaje logo globalny charakter i podkreśla szacunek dla zdrowia oraz medycyny.
Dodatkowym elementem jest motyw listka, symbolizujący bliskość natury, wzrost i rozwój, będący zarazem odwołaniem do logotypu Olsztyna. Te elementy wspólnie budują spójną i nowoczesną identyfikację wizualną.
Nowe hasło szpitala, "Zdrowie jest najważniejsze", staje się fundamentem komunikacji zarówno z pacjentami, jak i personelem. Obejmuje ono szeroki zakres aspektów opieki medycznej, od empatii i jakości usług po rozwój i innowacje.
Dyrektor szpitala, Wioletta Śląska-Zyśk, podkreśla, że:
nowa identyfikacja wizualna ma na celu uporządkowanie i lepsze przekazywanie wartości i zobowiązań placówki. Chce, aby WMCCP było postrzegane jako miejsce, gdzie pacjenci czują się dobrze, a personel czuje się doceniany. Nowe hasło i logo to dla niej nie tylko elementy graficzne, ale przede wszystkim obietnica najwyższej jakości opieki i pozytywnego środowiska pracy
.
Zmiany wizerunkowe będą wprowadzane stopniowo, obejmując m.in. nowe uniformy personelu i oznakowanie wewnętrzne szpitala. W planach są także odważne kampanie reklamowe, które jeszcze mocniej utrwalią pozytywny wizerunek szpitala w świadomości pacjentów, ich rodzin i społeczności lokalnej.
Warmińsko-Mazurskie Nowe logo WMCCP jest nie tylko symbolem płuc, ale również odzwierciedla regionalną tożsamość Warmii i Mazur. Centralnym elementem jest stylizowany monogram, złączony z literami 'W' i 'M', nawiązujący do geograficznej lokalizacji placówki. Inspiracją do jego stworzenia była sztuka japońskiego pisma Kanji, co nadaje logo globalny charakter i podkreśla szacunek dla zdrowia oraz medycyny.
Dodatkowym elementem jest motyw listka, symbolizujący bliskość natury, wzrost i rozwój, będący zarazem odwołaniem do logotypu Olsztyna. Te elementy wspólnie budują spójną i nowoczesną identyfikację wizualną.
Nowe hasło szpitala, "Zdrowie jest najważniejsze", staje się fundamentem komunikacji zarówno z pacjentami, jak i personelem. Obejmuje ono szeroki zakres aspektów opieki medycznej, od empatii i jakości usług po rozwój i innowacje.
Dyrektor szpitala, Wioletta Śląska-Zyśk, podkreśla, że nowa identyfikacja wizualna ma na celu uporządkowanie i lepsze przekazywanie wartości i zobowiązań placówki. Chce, aby WMCCP było postrzegane jako miejsce, gdzie pacjenci czują się dobrze, a personel czuje się doceniany. Nowe hasło i logo to dla niej nie tylko elementy graficzne, ale przede wszystkim obietnica najwyższej jakości opieki i pozytywnego środowiska pracy.
Zmiany wizerunkowe będą wprowadzane stopniowo, obejmując m.in. nowe uniformy personelu i oznakowanie wewnętrzne szpitala. W planach są także odważne kampanie reklamowe, które jeszcze mocniej utrwalią pozytywny wizerunek szpitala w świadomości pacjentów, ich rodzin i społeczności lokalnej.
Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc, aspiruje do tego, by stać się jedną z flagowych marek leczniczych regionu, skupiając się na trosce o zdrowie i dobrostan swoich pacjentów. Nowa tożsamość graficzna i strategiczna komunikacja to krok w kierunku budowy silnej marki, oddającej zaangażowanie placówki w zapewnienie najwyższej jakości opieki medycznej.
Śmierdząca kupa - powody
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?