Władze Lublińca przeznaczyły na ten cel 1 mln zł, co oznacza, że za świadczenie wspomnianych usług przyjdzie zapłacić nieco więcej niż planowano. Magistrat podzielił zlecenie na dwa zadania obejmujące dwa różne rejony, w których zadaniem wykonawcy będzie: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, lodów z placów i jezdni oraz chodników gminnych. W zadaniu nr 1 (rejon nr 1) znalazło się utrzymanie terenu o łącznej powierzchni 263,095 m2 w terminie do końca 2018 roku oraz 238,087 m2 w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia 2019. Jeśli chodzi natomiast o zadanie nr 2 (rejon nr 2), to zadaniem wykonawcy będzie odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, lodów z placów i jezdni oraz chodników gminnych na terenie o powierzchni 276,186 m2. Zgodnie z rozstrzygnięciem przetargowym, zadaniem nr 1 zajmie się firma FCC Lubliniec sp. z o.o., która złożyła ofertę na 499 966,56 zł. Wykonawcą prac w ramach zadania nr 2 będzie natomiast Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Larix” sp. z o.o. w Lublińcu. Oferta złożona przez „Larix” opiewa na kwotę 580 700 zł.
Łączny koszt będzie więc nieco wyższy od założeń miasta na zbliżający się sezon zimowy, ale znacznie wyższy od tego sprzed roku. Na utrzymanie dróg w sezonie 2017/2018 gmina rozstrzygnęła przetarg pod koniec września 2017. Wówczas – przy tym samym podziale na zadania i rejony – zlecenie w całości realizowała firma FCC, która wygrała postępowanie z ofertami na 360 936 zł (zadanie nr 1) oraz 343 656 zł (zadanie nr 2), czyli łącznie 704 592 zł.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?