Wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły w roku szkolnym 2017/2018 oraz druk zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2017/2018 można znaleźć TUTAJ.
Poniżej harmonogram naboru:
1. Składanie zgłoszeń (dotyczy dzieci z obwodu) 18-27 kwietnia, termin postępowania uzupełniającego 12 - 19.06.2017 r.
2. Składanie wniosków (dotyczy dzieci spoza obwodu) 2 maja - 12 maja, termin postępowania uzupełniającego 20-23.06.2017r.
3. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych
15 maja o godz. 14, termin postępowania uzupełniającego 30 czerwca o godz. 14.
4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych wraz z informacją o wolnych miejscach 17 maja o godz. 14, termin postępowania uzupełniającego 30 czerwca o godz. 14.
5. Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia - do 7 dni od dnia podania do publicznej
wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
6. Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia - do 5 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
7. Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia
8. Rozstrzygnięcie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego
w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia do 7 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?