Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Co sądzą o Katowicach mieszkańcy Polski [SONDA]

Katarzyna Domagała
Tory kolejowe, które biegną nad drogą oraz okna starych kamienic na wyciągnięcie ręki. Tak wyglądają Katowice oczami Mariusza Pędzińskiego z Sosnowca, którego wczoraj zapytaliśmy, z czym kojarzą mu się Katowice. Dlaczego akurat te rzeczy?

[mp]- Dojeżdżam do pracy w Katowicach pociągiem i takie widoki mijam codziennie - wyjaśnia pan Mariusz.

Do 25 października podobne pytanie usłyszy blisko 3,5 tys. osób. Wszystko w ramach rozpoczętych w ostatnich dniach badań, diagnozujących obecny wizerunek Katowic. Największe tego typu przedsięwzięcie w historii miasta ma posłużyć opracowaniu Strategii Promocji oraz Programu Promocji Inwestycyjnej stolicy województwa.

- Uznaliśmy, że warto, by specjaliści określili kierunki, w których powinna iść promocja Katowic - mówi Jakub Jarząbek, rzecznik prasowy katowickiego magistratu. I jak dodaje, do tej pory to pracownicy Wydziału Promocji Urzędu Miasta przygotowywali projekty reklamujące je. Były to m.in. "Studiuj w Katowicach" czy "Katowice - miasto wielkich wydarzeń".

Badanie, które prowadzi konsorcjum katowickich firm wyspecjalizowanych w komunikacji marketingowej (Business Consulting, Imago Public Relations i Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc) właśnie te kierunki promocji ma określić.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto