[mp]- Dojeżdżam do pracy w Katowicach pociągiem i takie widoki mijam codziennie - wyjaśnia pan Mariusz.
Do 25 października podobne pytanie usłyszy blisko 3,5 tys. osób. Wszystko w ramach rozpoczętych w ostatnich dniach badań, diagnozujących obecny wizerunek Katowic. Największe tego typu przedsięwzięcie w historii miasta ma posłużyć opracowaniu Strategii Promocji oraz Programu Promocji Inwestycyjnej stolicy województwa.
- Uznaliśmy, że warto, by specjaliści określili kierunki, w których powinna iść promocja Katowic - mówi Jakub Jarząbek, rzecznik prasowy katowickiego magistratu. I jak dodaje, do tej pory to pracownicy Wydziału Promocji Urzędu Miasta przygotowywali projekty reklamujące je. Były to m.in. "Studiuj w Katowicach" czy "Katowice - miasto wielkich wydarzeń".
Badanie, które prowadzi konsorcjum katowickich firm wyspecjalizowanych w komunikacji marketingowej (Business Consulting, Imago Public Relations i Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc) właśnie te kierunki promocji ma określić.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?