Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lubliniec: sprawniej i łatwiej w wydziale komunikacji? ZDJĘCIA Starostwo powiatowe podsumowuje inwestycję w cyfrowy system obsługi

PW, SP w Lublińcu
Cyfrowy system obsługi petentów w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lublińcu.
Cyfrowy system obsługi petentów w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lublińcu. Piotr Wiewióra
W kwietniu w Wydziale Komunikacji, Drogownictwa i Transportu Starostwa Powiatowego w Lublińcu wprowadzono cyfrowy system obsługi petentów, mający usprawnić przyjmowanie komunikacyjnych spraw. I Starostwo jest zdania, że usprawnił.

Cyfrowy system obsługi petentów zainstalowała firma QMS. Pojawił się m.in. specjalny automat, który wydaje wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnym stanowiskom obsługi.

- Na bilecie pobranym z urządzenia znajdują się informacje o zakresie sprawy oraz numerze biletu. Istotna jest również informacja o liczbie osób, które czekają na obsługę. Wydrukowanie i pobranie biletu z terminala zostaje także odnotowane na stanowisku pracy urzędnika. Jednoczenie naczelnik wydziału, dzięki usłudze online, na bieżąco nadzoruje pracę i funkcjonowanie wydziału - informuje Starostwo Powiatowe w Lublińcu. - Automat, który został zamontowany w korytarzu, ułatwia organizację pracy m.in. w punktach obsługi interesantów. Podstawowe udogodnienie sprowadza się do tego, że interesanci dowiadują się o tym kto, kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony - dodaje.

Jest łatwiej i sprawniej? W starostwie nie mają wątpliwości. Jak jest Waszym zdaniem?

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lubliniec.naszemiasto.pl Nasze Miasto